Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyod a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás

Szállítási információk

Szállítási módok és infomációk:

A szállítás a megrendelést követően 3 - 5 munkanapos határidővel, hétköznap 8-16 óra között történik.

Szállítás Magyarország területére:
Szállítás módja:

Express One futárszolgálata díjai: a megrendelt áru bruttó értéke: 0-20000 Ft-ig: 1300 Ft + ÁFA, bruttó 20000 Ft felett INGYENES KISZÁLLÍTÁS!

MPL (Magyar Posta Futárszolgálat) díjai: a megrendelt áru bruttó értéke: 0-20000 Ft-ig: 1000 Ft + ÁFA, bruttó 20000 Ft felett INGYENES KISZÁLLÍTÁS!

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat a info@alphadent.hu email címen.

A kiszállítást megelőzően Szolgáltató értesítést küld a Felhasználónak a konkrét kézbesítés időpontjáról. A Felhasználó felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára. Ennek elmulasztásából származó kárért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Amennyiben a kiszállítás során a küldemény kézbesítése, a Vevő hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a Szállító értesítést hagy, majd még egy alkalommal ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha az adott időpont a Felhasználónak nem felel meg, ezt a Vevőszolgálatnak köteles jelezni és egy új szállítási időpontban megegyezni. Amennyiben ez a kísérlet is sikertelen, újabb szállításra csak a vevő által kért új időpontban, s a megismételt szállítás díjának újbóli megfizetése mellett kerülhet sor.

Az Szolgáltató az igényelt árut a megrendelés beérkezését követően, legkésőbb a termék mellett meghatározott határidőn belül elküldi. Az áru kiszállítás időpontját az ügyfélszolgálat e-mailben vagy telefonon egyezteti a Felhasználóval. Amennyiben a megrendelt áru az ennek ellenére nem kézbesíthető, úgy a fuvarozó jól látható helyen, az új kézbesítési kísérlet időpontját tartalmazó matricát helyez el. Ha a javasolt időpont nem megfelelő, akkor a Felhasználó a Szolgáltató ügyfélszolgálatán egyeztetheti a kiszállítás újabb időpontját.

Fizetési módok: utánvét, bankkártya vagy előre utalás.

Menü